$ البوسة انواع $ ادخل وشوف بنفسك !! مودى 2024.

على قول المثل العربي الأصيل

ليك الواوا بوس الواوا خلي الواوا يصح
لما بسته الواوا شلته صار الواوا بح

البوس أنواع ومنها

بوسة صداقة .. بوسة حب .. بوسة أحترام .. بوسة إعتذار .. بوسة فرح

وقال حكماء العرب قديما

أن القبلة إذا كانت "

على اليد فهي ولاء

وعلى الجبين فهي تبجيل

وعلى الوجنه فهي تدليل

"و على العين فهي محبة

لكن بوسة الأطفال .. كلها برااااائة

وأترككم مع الصور والتعليقات

اولآ : بوسة العين ومعناها المحبة !!!

2)أنوااااااااااع الثقل تكبر وتتندم يا شاطر

3) بيعملوا بروفة على الدباديب !! ههههههههه

4) دى بقى البوسة بحق وحقيقى !! هههههههههههه

5) أمووووووووووووت أنا على الثقل يا نااااااااااااس !!

6) ده بقى طاير من الفرحة … شكله اول وحده تبوسه !!

7) فيه أحد سرق حذائها وقت البوسه ههههههه !!

8) ده بقى فاهم البوس غلط !!!

واخيرا هذه بوستى انا اهديها لكل اعضاء منتدى برق وللسيد مدير المنتدى !!

كل الحب والاحترام لكم منى

>>> مودى <<<

موضوع جميل تسلم ايدك يا مودي
احسنت سلمك الله
اعوز بالله هههههههههههههههههههه موضوع بيجنن شكرا الك عالموضوع وازا مصريين شو يعني في فلسطينيه يعني
مشكور على على الموضوع وربي احلى بوسهههههههههههههههههههههههههههه للكل

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.